شیرین تهران میلیون بازداشت اخبار فرهنگی و هنری

شیرین: تهران میلیون بازداشت اخبار فرهنگی و هنری

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی لایحه بودجه ۹۸ امروز به مجلس تقدیم شد/ اعتبار خرید گندم از ۵ به ۸ هزار میلیارد تومان رسید ، نوبخت

    رئیس شرکت برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه بودجه 98 که به صورت عملیاتی تدوین شده، امروز به مجلس تقدیم شد. 

    لایحه بودجه ۹۸ امروز به مجلس تقدیم شد/ اعتبار خرید گندم از ۵ به ۸ هزار میلیارد تومان رسید ، نوبخت

    نوبخت: لایحه بودجه ۹۸ امروز به مجلس تقدیم شد/ اعتبار خرید گندم از ۵ به ۸ هزار میلیارد تومان رسید

    عبارات مهم : منابع

    رئیس شرکت برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه بودجه 98 که به صورت عملیاتی تدوین شده، امروز به مجلس تقدیم شد.

    به گزارش فارس، نشست خبری محمدباقر نوبخت مدیر شرکت برنامه و بودجه کشور صبحگاه امروز در رابطه با ارائه لایحه بودجه سال 1398 کل کشور که در محل این شرکت در حال برگزاری هست، اظهار داشت: امروز لایحه بودجه سال آینده به مجلس تسلیم شده است است.

    وی افزود: آنچه تقدیم مجلس شد یک بخش از مجموعه اسنادی است که در کنار لایحه به مجلس ارسال شده است است طبق اسناد فرادست همزمان با لایحه بودجه هر ساله یک اسناد دیگر و گزارشاتی باید به مجلس تقدیم کنیم . آنچه تحت عنوان لایحه است 6 جلد دارد.

    لایحه بودجه ۹۸ امروز به مجلس تقدیم شد/ اعتبار خرید گندم از ۵ به ۸ هزار میلیارد تومان رسید ، نوبخت

    جلد نخست، مشمول بر ماده واحده و جداول کلان بودجه است.

    رئیس شرکت برنامه و بودجه کشور افزود: غیر از 6 جلد لایحه بودجه، سه جلد روایت بخش بخشی و فرابخشی به مجلس ارسال شده است هست. نمایندگان می توانند عملکرد سال گذشته برنامه ششم یعنی سال 96 را ملاحظه کنند.

    رئیس شرکت برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه بودجه 98 که به صورت عملیاتی تدوین شده، امروز به مجلس تقدیم شد. 

    معاون مدیر جمهور با بیان اینکه وظیفه دیگر براساس قوانین این است که برنامه مشخص در سال 98 را در دو جلد تهیه کردیم که تحت عنوان سند بنیادین لایحه بودجه سال آینده هست، گفت: بودجه ریزی سال 98 در جهت وظیفه قانون برنامه با روش عملیاتی و مبتنی بر عملکرد تهیه شده است هست. شالوده آن این است که بودجه مربوط به فعالیتی است که قیمتی دارد و هر فعالیت هزینه مشخص دارد. این طور نیست که بر مبنای سال قبل عددی روی ان گذاشته شود، بلکه بر مبنای اجرای برنامه اعتبار دریافت خواهد کرد.

    * تهیه بودجه عملیاتی

    وی با اشاره به اینکه یک جلد به مجلس تقدیم شده است که نشان از اوضاع اجرای بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده است دستگاه ها هست، بیان داشت: موظف هستیم براساس قوانین طرح های عمرانی را واگذار یا با همکاری بخش غیردولتی انجام دهیم یک کتاب از مجموعه طرح ها به جامعه منعکس می کنیم تا همه بدانند که در کدام بخش و استان واگذار خواهد شد.

    لایحه بودجه ۹۸ امروز به مجلس تقدیم شد/ اعتبار خرید گندم از ۵ به ۸ هزار میلیارد تومان رسید ، نوبخت

    نوبخت در مورد معافیت مالیاتی در لایحه بودجه 98 عنوان کرد: دستگاه هایی که معافیت مالیاتی دارند، مشخص شده است است.در تبصره 14 بودجه منابع این بخش 142 هزار میلیارد تومان توزیع می شود، یارانه غیرنقدی امسال و آینده اتفاق می افتد. به صورت غیر مستقیم مشخص است چقدر یارانه می دهیم . این یارانه هم احصا شده است است.

    وی ادامه داد: تلاش کردیم بودجه را براق و صریح اعلام کنیم. همه دستگاه ها معتقدند منابعی که می گیرند کم هست. از این منظر بودجه نارضایتی زا هست، لیکن منابع محدود است.

    رئیس شرکت برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه بودجه 98 که به صورت عملیاتی تدوین شده، امروز به مجلس تقدیم شد. 

    نوبخت با بیان اینکه دو دارایی دیگر دولت را باید واگذار کنیم، گفت: منابع عمومی بودجه 433 هزار میلیارد تومان هست. نفت و گاز را باید واگذار کنیم، ولی باز هم ناکافی هست. دارایی های مالی نیز در کنار سهام شرکتها واگذار می شود.

    نوبخت با اشاره به هزینه های بودجه براساس استاندارهای جی اف اس بیان کرد: علاوه بر مصارف، داراییهای سرمایه ای تملک می شود که طرحهای عمرانی هستند.

    لایحه بودجه ۹۸ امروز به مجلس تقدیم شد/ اعتبار خرید گندم از ۵ به ۸ هزار میلیارد تومان رسید ، نوبخت

    * ۳۲ هزار میلیارد تومان جهت اوراق همکاری سررسید شده

    رئیس شرکت برنامه و بودجه با بیان اینکه 32 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه مربوط به سررسید اوراق است که آینده فروشی نیست، بلکه وقت می خریم تا بتوان طرحها را اجرا کرد.

    * واگذاری ۳۸ هزار میلیارد تومان اوراق خزانه

    معاون مدیر جمهور با اشاره به اینکه امسال 38500 میلیارد تومان اوراق واگذار کردیم، گفت: یک ریال هم سررسید اوراق عقب افتاده نداریم و قانون اجازه نمی دهد و از خزانه برداشت می شود. در سررسید اصل و سود آن داده می شود.

    در ادامه سید حمید پورمحمدی معاون شرکت برنامه و بودجه کشور در مورد ویژگیهای منحصر به فرد بودجه سال آینده یادآور شد: به نقطه پایینی بودجه سال 98 رسیدیم. 5 ماه تلاش صورت گرفت تا تبلور آن در لایحه دیده شود. به علت تعطیلی مجلس ارائه لایحه عقب افتاد، ولی به معنای تعطیلی کار ما نیست و امروز لایحه را به مجلس ارائه کردیم.

    * بودجه عملیاتی شرکتها و استانها جهت اول بار

    وی افزود: امسال بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را جهت نخستین بار به همه شرکتها، استانها و دستگاه ها بسط دادیم و دستورالعمل ها ابلاغ شده است و اینکه تا چه میزان دارایی و تملک مالی می توانند داشته باشند، معین شد.

    معاون شرکت برنامه و بودجه به شاخصه لایحه در شرایط تحریمی اشاره کرد و گفت: کار پیچیده و سخت هست. حمایت از معیشت عمومی سلامت و عدالت اجتماعی یکی از بارزترین شاخصه بودجه هست. حمایت از کارآفرین در دستور کار است.

    این مقام مسئول از دیگر رویکردها را توجه خاص به علم، فرهنگ و دانش و محیط زیست دانست و افزود: با فرض اینکه تحریمها در سال آینده وجود خواهد داشت، باید پایداری بودجه را اوج ببریم که این پایداری از دیگر شاخصه ها است . انضباط و شفافیت بودجه از دیگر گام ها است.

    پورمحمدی در مورد معافیتهای مالیاتی و یارانه مستقیم و غیر مستقیم گفت: جهت معیشت، استمرار پرداخت یارانه با اعتبار 42500 میلیارد تومان با رشد 20 درصدی، حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت، استمرار همسان سازی حقوق بازنشستگان با اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی، استمرار اجرای طرح تحول سلامت 3500 میلیارد تومان ، استمرار اجرای طرح توسعه و توازن منطقة ای 15 هزار میلیارد تومان، زیاد کردن 20 درصدی اعتبار یارانه قرار داده ها و عوامل تولید کشاورزی، زیاد کردن اعتبار خرید تضمینی گندم با زیاد کردن قیمت خرید تضمینی این محصول از 5 هزار میلیارد تومان به 8 هزار میلیارد تومان است.

    * طرح باز آفرینی ۳۰۰ هزار مسکن فرسوده

    پورمحمدی با اشاره به اینکه امسال طرح باز آفرینی بافت فرسوده مسکن را داریم که نشانه آن 100 هزار واحد مسکونی است و سال آینده نیز به سه برابر زیاد کردن خواهیم داد، گفت: بخش مهمی از منابع تهیه شده است در قالب تسهیلات بانکی، وجوه اداره شده است و دیگر منابع وجود دارد.

    وی ادامه داد: تسهیلات ارزان قیمت جهت اشتغال در نظر گرفته شده است هست. گردشگری، صنایع دستی، شرکت های دانش بنیان و توسعه آنها، اشتغال حوزه صنعت و معدن و جایگزینی ناوگان فرسوده حمل و نقل در دستور کار است.

    معاون شرکت برنامه و بودجه از زیاد کردن اعتبار طرحهای عمرانی به 65 هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: این رقم حدود 5 درصد نسبت به امسال رشد دارد. حمایت از پیمانکاران و حمایت از صادرات در دستور کار است و هزار میلیارد تومان منابع جهت حمایت از صادرات غیرنفتی در نظر گرفته شده است است.

    * ۲۰۰۰ میلیارد تومان جهت رتبه بندی معلمان

    پورمحمدی در مورد معلمان و فرهنگیان گفت: 2 هزار میلیارد تومان جهت رتبه بندی معلمان در سال آینده در نظر گرفته شده است هست. اعتبارات هزینه ای ادارات کل آموزش و پرورش 28 درصد زیاد کردن یافت و از 33 به 43 هزار میلیاردتومان رسید.

    همچنین 900 میلیارد تومان جهت ساخت مدرسه و نوسازی و تجهیز مدارس خواهیم داشت که خیرین هم منابع می آوردند که در مجموع 1210 میلیارد تومان می شود.

    وی با بیان اینکه اعتبارات آب شرب 20 درصد رشد دارد، گفت: خرید تضمینی آب از بخش شخصی 100 درصد رشد دارد. اعتبار عمرانی محیط زیست 18 درصد رشد دارد. هزینه توجه به محیط بانان 78 درصد رشد یافته است.

    *۳۰ درصد بودجه مبتنی بر عملیات شد

    معاون شرکت برنامه و بودجه کشور با اشاره به زیاد کردن درآمدهای پایدار بودجه تصریح کرد: اصلاحات مالیاتی ، مولد سازی و واگذاری دارایی های دولت از کارها انجاام شده است هست. 30 درصد بودجه مبتنی بر عملکرد شد، امسال افتخار داریم که در سال آینده 100 درصد مبتنی بر عملکرد است که مشمول بر استان ها و شرکتها نیز می شود. از این به بعد از ثمره این بودجه ریزی در اصلاح بودجه بهره مند شویم.

    پورمحمدی با اشاره به اینکه گزارشی از معافیت های مالیاتی ارائه خواهد شد، بیان داشت: یارانه مستقیم ، غیر مستقیم و پنهان است که براق خواهد شد. این عنوان بسیار مهم و جالب هست. نظم در اوراق مالی دولت است.

    واژه های کلیدی: منابع | اعتبار | یارانه | برنامه | سال آینده | بودجه کشور | لایحه بودجه | پرداخت یارانه


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار